SZAVATOSSÁG
A szavatossági igényeit az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Milla Deluxe Design Kft.
Székhely: 2051 Biatorbágy, Sasbérc út 1.
Levelezési cím: Zebrano® Magyarország, 2051 Biatorbágy, Kőris utca 2/F
E-mail cím: info@zebrano.hu
A Vevő az Üzemeltető hibás teljesítése esetén az alábbi szavatossági igényét érvényesítheti:
KELLÉKSZAVATOSSÁG
Kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően. Az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja. Cégek esetén az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesíthető a szavatossági igény. Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy Cégünk számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Cégünk nem tudja teljesíteni, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a mi költségünkre a Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Vevőink kötelesek a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. Ha Cégünk egyértelműen bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevő részére történő átadást követően keletkezett, akkor nem köteles a kifogásának helyt adni. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már az átadás pillanatában is fennállt.
TERMÉKSZAVATOSSÁG
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre nem érvényesíthető.
JÓTÁLLÁS
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet hatálya csakis az új, Magyarország területén értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A jótállás a termék átadásának napjától számított egy év. Az Üzemeltető a jótállási kötelezettség alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Vevő a jótállási igénye mellek kellékszavatossági és/vagy termékszavatossági egyszerre nem érvényesíthet.
PANASZKEZELÉS
A Panasz minden, a Panaszos által az Üzemeltetőnek, illetve az Üzemeltető érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatás nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó írásban közölt egyedi kérelem vagy reklamáció. Nem minősül panasznak, ha az Üzemeltetőtől annak működésével, az általa folytatott tevékenységével kapcsolatosan vagy valamely konkrét ügyben kérnek általános tájékoztatást, felvilágosítást.
A Panasz benyújtására jogosult:
- az Üzemeltetővel szerződéses kapcsolatban álló bármely Vevő;
- a Vevő helyett és nevében érvényes meghatalmazás alapján eljáró képviselője;
- valamint az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személység nélküli gazdasági társaság, aki az Üzemeltető eljárását nem valamely konkrét szolgáltatással, hanem egyéb, általa nyújtott szolgáltatásokkal összefüggő tevékenységgel (pl. hirdetés, reklám, stb.) kapcsolatban kifogásolja.
A panasz benyújtásának módja elektronikus levél útján a következő email címre: info@zebrano.hu
Tekintettel az Üzemeltető elektronikus kereskedelmi tevékenységére és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására a Panaszos kizárólag írásban jogosult panaszt benyújtani.
A panasznak tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a Panaszos neve, címe és email címe;
- a Panaszban érintett Termék neve;
- a Panasz rövid leírása;
- a Panaszos konkrét igényének megjelölése;
- a panaszfelvétel pontos időpontja;
- a panaszfelvétel módja;
- a megoldás leírása, illetve a végrehajtásért felelős személy megnevezése (amennyiben a panasz orvoslása azonnal megtörténik)
- fényképek és egyéb, a panasz bizonyítását szolgáló dokumentumok
A beérkező Panaszokat a Cégünk köteles a panaszfelvételi jegyzőkönyvben (a továbbiakban: „Jegyzőkönyv”) írásban rögzíteni.
A Jegyzőkönyv tartalmazza a Panaszos nevét, lakcímét; a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját; a fogyasztó panaszának részletes leírását, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét; az Üzemeltető nyilatkozatát a Vevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról
A Panaszos által benyújtott írásbeli Panaszt az Üzemeltető megvizsgálja, elbírálja és az arról alkotott álláspontját megindokolva a Panaszosnak az általa megadott elérhetőségen legfeljebb harminc napon (30 nap) belül írásban megválaszolja. Az Üzemeltető a válasza másolati példányát és a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig (5 év) köteles megőrizni és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
Amennyiben a Panaszos az Üzemeltető által a válaszlevélben foglalt megoldási javaslatot elfogadja, az Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül intézkedik a panasz kiküszöböléséről, ellentétes esetben tájékoztatja a Panaszost a jogorvoslati lehetőségeiről.
Az Üzemeltető a Panaszt elutasítja, amennyiben az
- alaptalan;
- hiányosan került benyújtásra;
- nem felel meg a jelen ÁSZF és az Fgytv. 17/A.§ (2) bekezdésében meghatározott Panasz fogalmi elemeinek;
- nem a jelen ÁSZF 10. pontjában meghatározott Panaszos nyújtja be.
Az Üzemeltető a Panasz elutasítása esetén is köteles tájékoztatni a Panaszost válaszlevélben.
JOGORVOSLATI LEHETŐSÉGEK
A jelen szerződésből eredő bármely jogvitát az érdekeltek elsősorban egyeztetés, tárgyalás útján kötelesek rendezni.
A Panaszos egyrészt a szóban előadott vagy írásban előterjesztett Panasz elutasítása esetén, másrészt a Panasz nem megfelelő kezelése esetén az alábbiakban meghatározott hatóságokhoz fordulhat:
NEMZETI FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Békéltetői testületi eljárásban a Budapest Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez.
PESTI KÖZPONTI KERÜLETI BÍRÓSÁG
A Felek a szerződésből eredő vitáikat békés úton kívánják rendezni. Ha ez nem vezetne eredményre, akkor – amennyiben az eljárásjogi rendelkezések alapján nem budapesti székhelyű bíróság járna el – kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét, feltéve, hogy a Pesti Központi Kerületi Bíróság hatáskörrel rendelkezik a jogvita elbírálására.
VEGYES RENDELKEZÉSEK
A https://zebranoshop.hu weboldalon megjelenő valamennyi képi és szöveges elem az Üzemeltető tulajdona és a szerzői jogvédelem hatálya alá esik. Másolása és engedély nélküli felhasználása semmilyen formában sem megengedett.
A weboldalon szereplő adatok tájékoztató jellegűek. A tévedés jogát fenntartjuk. Amennyiben további kérdése van keresse Ügyfélszolgálatunkat!
A honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Üzemeltető nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.
Az Üzemeltető kizár minden felelősséget a honlap használói által közzétett tartalmakért.
Köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Webáruház oldalán bármilyen jogi kötelezettséggel járó cselekvés kizárólag betöltött 18 éves életkor feletti teljes cselekvőképességgel rendelkező magánszemélyek számára engedélyezett.
ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013 évi V. törvény (Ptk.), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok, továbbá az Adatkezelési Szabályzat rendelkezései irányadóak.