ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
PREAMBULUM
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a Milla Deluxe Design Kft, (székhely: 2051 Biatorbágy, Sasbérc út 1., cgj.: 13-09-221640, adószám: 27962136-2-13., képviseli: Hajdu Kamilla ügyvezető)(a továbbiakban: Üzemeltető) üzemeltetésében működő „Zebrano® Magyarország Webáruház” (https://zebranoshop.hu) lakberendezési webáruáz feltételeire, szabályaira, a részes felek és az Üzemeltető jogaira és kötelezettségeire vonatkozó és alkalmazandó alapvető rendelkezéseket.
ÜZEMELTETŐ ADATAI:
Üzemeltető neve: Milla Deluxe Design Kft.
Székhely: 2051 Biatorbágy, Sasbérc út 1.
Adószám: 27962136-2-13
Közösségi adószám: HU24979762
Cégjegyzékszám: 13-09-221640
Képviselő: Hajdu Kamilla, ügyvezető
Bankszámlaszám: Erste 11600006-00000000-93735858
KAPCSOLAT:
E-mail cím: info@zebrano.hu
Telefonszám: +36-30-091-9333
RAKTÁR, VISSZAKÜLDÉSI CÍM:
Amennyiben visszaküldené a megrendelt terméket, akkor először minden esetben jelezze felénk az info@zebrano.hu ügyfélszolgálati email címen!
A munkatársainkkal történt egyeztetés után erre címre küldheti vissza a terméket futárszolgálattal:
Címzett neve: Milla Deluxe Design Kft.
Visszaküldési cím: Zebrano® Magyarország, 2051 Biatorbágy, Kőris utca 2/F.
Telefonszám: +36-30-091-9333
Email cím: info@zebrano.hu
A SZOLGÁLTATÁS
Cégünk lakberendezési termékek, bútorok, lámpák, lakástextilek és dekorációs tárgyak kiskereskedelmével foglalkozik. Termékeinket a https://zebranoshop.hu weboldalon keresztül, távértékesítéssel is értékesítjük. A termékeinket magyar és külföldi gyártó(k)tól, nagykereskedőktől, minden esetben a Vevő rendelése alapján szerezzük be, vagy gyártatjuk egyedileg.
A rendelését a raktárunkba való beérkezés után futárszolgálattal vagy saját tehergépjárművünkkel juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre.
MEGRENDELÉSEK MENETE
Megrendelését a https://zebranoshop.hu weboldalon keresztül adhatja le. Válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket és helyezze a kosárba. Adja meg elérhetőségeit, szállítási és számlázási adatait, majd válasszon szállítási módot és fizetési módot. Ezután küldje el számunkra rendelését. A megrendelés elküldése önmagában nem minősül szerződéskötésnek.
A weboldalon szereplő információk és szállítási idők minden esetben tájékoztató jellegűek, melyek a gyakorlatban a beszállító által biztosított adatok alapján kerültek feltöltésre. A szállítási idő pedig az aktuálisan elérhető készletétől és a szállítási ciklusoktól függenek. A megrendelés elküldése után munkatársaink felveszik a kapcsolatot a beszállítóinkkal, majd tájékoztatják Önt a várható szállítási időről. Amennyiben Ön elfogadja a várható szállítási időket munkatársaink visszaigazolják a rendelést. A rendelés visszaigazolása bizonyos esetekben csak előleg fizetéséhez, vagy egyedi gyártású termékek esetén a teljes vételár megfizetéséhez kötött.
Amennyiben a várható szállítási idők nem elfogadhatóak Ön számára, kérésére töröljük megrendelését. Ebben az esetben az esetlegesen kifizetett előleget 8 munkanapon belül hiánytalanul visszautaljuk Önnek.
Fenntartjuk a jogot, hogy az alábbi esetekben egyoldalúan elálljunk a rendelésének visszaigazolásától és teljesítésétől:
- A megrendelt termék kifutott és már nem kapható beszállítóinknál
- Az előlegfizetés nem történik meg a díjbekérőn szereplő határidőig
- Munkatársaink nem tudják felvenni Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken és nem tudják visszaigazolni megrendelését
- Vis Maior esetekben (pl. elemi kár, szállítás meghiúsulása stb.)
Amikor visszaigazoltuk megrendelését megkezdjük a kiválasztott termékek beszerzését beszállítóinktól. A várható szállítási időt a visszaigazoló email minden esetben tartalmazza.
A megrendelés elküldése a Vevő részéről ajánlattételnek minősül. A Vevő és az Üzemeltető közötti elektronikus szerződés létrejöttnek feltétele, hogy cégünk visszaigazolja megrendelését.
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
A weboldalunkon szereplő árak minden esetben bruttó kiskereskedelmi árak.
A termékek árai a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási költséget a termékek kosárba helyezése után, a rendelés elküldését megelőzően, a kosár oldalon lehet megtekinteni. A Vevő a szállítási költségről a megrendelés elküldése előtt a weboldalon tájékoztatást kap, melyet a megrendeléssel egyidejűleg elfogad.
Cégünk időszakosan árkedvezményt biztosíthat termékeink árából. Amennyiben általános leárazásról van szó, akkor kedvezményes árat egyértelműen jelöljük a termék adatlapján. Amennyiben viszont az árkedvezmény kupon beváltásához kötött (pl.: zártkörű kedvezmények), akkor a kedvezményes ár a rendelési folyamat során, a kuponkód megadását követően válik láthatóvá.
A megrendelés elküldése után munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot és egyeztetik a fizetés részleteit.
A rendelés leadásakor bankkártyával is fizethet. A megrendelést az előleg határidőre történő beérkezésének hiányában törölhetjük!
Az oldal hibájából tévesen feltüntetett árakért felelősséget nem vállalunk!
FIZETÉSI MÓDOK
Cégünk az alábbi fizetési módokat biztosítja Vevőinek:
BANKI ÁTUTALÁS
Fizessen banki átutalással cégünk bankszámlájára. A közlemény mezőben ne felejtse el megadni a megrendelés azonosítószámát!
Kedvezményezett neve: Milla Deluxe Design Kft.
Bankszámlaszám: HUF 11600006-00000000-93735858
Bankszámlaszám: EUR HU17 11600006-00000000-95376231
Bank: Erste
Közlemény: MS_XXXX (pl. MS_1054)
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS - STRIPE
Fizessen a rendelés feladásakor bankkártyával a STRIPE fizetési felületén keresztül. Ezen bankkártyás fizetési mód választása esetén a rendelés véglegesítése után átirányítjuk a STRIPE fizetési felületére, ahol a kártyaadatok megadásával fizethet.
A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
TOVÁBBI TUDNIVALÓK
Az árak 27% ÁFA-t és az országos házhozszállítás díját tartalmazzák.
Ha az ingatlanba a bútorok szállítása nem oldható meg lifttel, vagy a lépcsőházon keresztül, akkor az esetleges feldaruzást vagy erkélyen keresztüli felhúzást a vevőnek kell biztosítania/állnia. Kérésre ezt partnercégünkkel megszervezzük amennyiben szükséges.
Az ingyenes országos házhozszállítás egyszeri felajánlott alkalomra szól, amennyiben a megrendelő nem tudja fogadni a termékeket az általunk felkínált időpontban, úgy a kiszállítás díja 20.000 Ft+ÁFA, és a kiszállítás időpontjáig tartó raktározási díj.
Nehezebb bútorok (120kg +) esetében 2-3 további fő segítségére lesz szükség, melyet előzetes egyeztetés után a vevőnek kell biztosítania.
A termékek az összeszerelés díját nem tartalmazzák.
Emeletre csak felár ellenében szállítunk.
Megrendelés 50% előleggel történik, a fennmaradó 50% a termékek beérkezésekor, kiszállítás előtt rendezendő. Kiszállítás a megrendeléstől számított 12 - 13 héten belül várható. Mivel a termékek beszállítása az európai közösségen kívülről történik így az esetleges csúszásért nem tudunk felelősséget vállalni, ezért cégünket kötbér és más kompenzáció nem terheli.
A megrendelés az 50% előleg befizetése után nem lemondható és nem is módosítható.
Amennyiben a második 50%-ról emailben megkapták a díjbekérőt, az a termék megérkezésének minősül. Ha a kiküldéstől számított 5 munkanapon belül nem kerül a termék vételára kiegyenlítésre, úgy a termék nem kiszállítható, ezért 5 munkanap után előzetes értesítés nélkül raktározási díjat számítunk fel.
Az árak raktározási díjat nem tartalmaznak! Amennyiben a vevő a beérkezést követően nem tudja fogadni a rendelt termékeket, úgy raktározási díjat számítunk fel, melynek mértéke mennyiségtől függően 2.500-10.000 Ft/nap + ÁFA. Amíg a raktározási díj nem kerül kiegyenlítésre, a termékeket nem áll módunkban kiszállítani és mindaddig a Milla Deluxe Design Kft. tulajdonát képezik.
Csakis pénzügyileg teljesen rendezett tételeket áll módunkban kiszállítani!
Egyedi méret és szín rendelése esetén, amennyiben a szerződésben foglaltak szerint érkezett a termék, esetleges későbbi méret- és színváltoztatást nem áll módunkban elfogadni/cserélni/kompenzálni.
A termék színét minden esetben bemutatótermünkben színmintáink segítségével pontos kódok alapján szükséges kiválasztani, ezeket a kódokat a szerződés tartalmazza. Ennek hiányában fotóról választott színt csak a vevő saját felelősségére áll módunkban legyártani.
A termékek kiszállításakor lehetőség van kollégánk előtt a termékek átvizsgálására, amennyiben probléma van a termékkel, arról jegyzőkönyvet veszünk fel. Ha a termékek rendben vannak az átvétel pillanatában, melyet a szállítólevél aláírásával nyugtáz, későbbi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Termékeinkre 2 év garanciát vállalunk, amennyiben nem rendeltetésszerű használatból eredő a meghibásodás, úgy azt nem áll módunkban orvosolni.
Amennyiben a termékek az átvétel pillanatában nem kerülnek kibontásra, a későbbi sérülésekért/hiányosságokért nem áll módunkban reklamációt elfogadni.
Amennyiben garanciális javítást szükséges végrehajtani a terméken, a javítás időszakára nem áll módunkban csere terméket biztosítani.
Ezen szerződés elfogadása személyes találkozás hiányában a vevő által elektronikus úton (e-mailben) is elfogadottnak minősül.
A szerződés elválaszthatatlan részét képezi az egyedi bútortervek rajza (ha van ilyen), melyek a szerződéssel egyidejűleg jóváhagyásra kerülnek.